luni, 25 octombrie 2010

Bijuterii tomnatice ...

Va intrebati, probabil, ce cauta astfel de poze intr-un blog dedicat bijuteriilor?! 
Ei bine, pur si simplu nu ma pot abtine. Dupa munca asidua (serviciu, gospodarie, copii - si nu in ultimul rand margelit), am interupt rutina cotidiana si mi-am permis luxul unei evadari in mijlocul naturii, mai precis Lepsa, Vrancea.
Spuneam "blog dedicat bijuteriilor"
Sper ca nu ma veti contrazice daca afirm ca nu am incalcat regula, postand, de aceasta data, un alt fel de "bijuterii": bijuterii pe care natura ni le dezvaluie in mii si mii de culori.
Si pentru ca mie mi-au produs o bucurie nespusa si mi-au incantat privirea, doresc sa le impart cu voi, in speranta ca le veti gasi la fel de minunate.

O toamna bogata si plina de culori va doresc tuturor!






































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...